Jag är så in i helvete förbannad !

På mig själv. Jag blir så trött. Det händer varje gång och det spelar ingen roll vad jag gör så händer det. Jag SOMNAR FRAMFÖR TVn.. Det börjar med att jag och Daniel sätter på en sjukt bra/rolig/spännande/mysig film.. Jag är pigg och på g, jag VILL se filmen. Också typ 45minuter in i filmen så händer det, och Danne märker det varje gång. Han blir arg, jag blir förbannad på mig själv och sen på honom. Usch vad jag är elak. Förlåt älskling, jag vill ju inte somna.

Annars är det bra med mig, om två helger kommer mamma, pappa o Fille upp och jag fyller år. Helgen som gick var underbar. Jag spederade ju varenda liten minut med min finfina pojkvän. Mycket bättre kan det inte bli!

Nu ligger jag i sängen och är trött. Sjukt. Men jag jobbade 10, TIO timmar idag! Bland annat med att torka upp en spya i ett trapphus, myyysigt. Imorgon är det morgonmöte, sen ska jag ta lite blodprover och sen jobba. På kvällen åker jag förmodligen till Älta, Ida kommer nämligen inte hem förrän sent på natten och då gör jag ingen nytta i Huddinge. Haha.

Nu ska jag titta på Ensam mamma söker. Puss o kram .

P.S Jag är numera brunett !!





Kommentarer
elinaa

SNYYYYYYYYGGT !!

2011-11-14 @ 21:15:25
Mamma

Svårt att se om det blev bra, kunde du inte

ha lagt in en bättre bild.

Puss puss

2011-11-15 @ 07:55:36
Josefine

Vill bara tillägga att det är en gammal bild...

2011-11-15 @ 16:53:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0