Glad gubbe !

Vilken fin helg det har varit. Har firat min 21a födelsedag med mamma, pappa och Fille. Och Daniel på ett hörn och jag tror nog inte att det hade kunnat bli mycket bättre alltså!
Min fina familj kom upp till Stockholm i fredags eftermiddag och vi umgicks och god mat. Igår sjöng de för mig på morgonen och jag fick paket! Träningskläder, smink, datumljus och lite annat smått och gott ! Sen åt vi en wonderschön frukostbuffé på hotellet. Och sen åkte vi vidare till Skansen för julmarknad ! Det var mysigt, men både kallt och blåsigt. Vi åkte tillbaka till hotellet och sen kom Danne och vi åt ett fruktansvärt gott julbord! Det kan ha varit det bästa som jag någonsin ätit, om jag ska vara ärlig.
Idag kte de hem alla tre. Det var inte alls roligt och jag tror det är det värsta jag vet. Men vi ses ju snart igen för till jul kommer jag ju hem! För de som vill veta så kommer jag hem den 19e och åker upp igen den 28e, så boka gärna in mig i erat schema ;)
Nu ska jag och Daniel mysa film.
Fick förresten ett jättefint halsband av min älskade pojkvän, ett hjärta med stenar i. Och ett badlakan av hans föräldrar! Lovely. Imorgon är et måndag. USCH.


Kommentarer
Frida

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en superbra födelsedag =) Kan vi inte hitta på något när du är här? Kanske dra med Cecilia också, har inte träffat henne sedan jag sist träffade dig. Längesen alltså =( Kram

2011-11-28 @ 01:12:33
Josefine

Jo lätt. Jag är på :D Ska vi fixa ett facebookevent ? ;)

2011-11-28 @ 17:33:46
Frida

Hahaha ja jag gillar våra facebook-events ;)

2011-11-30 @ 18:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0