Torka.

Det är idétorka! Men men. Igår och idag har jag solat... Och man blir så törstig. Jag gjorde egen lemonad! Det var nog det godaste jag har druckit... Tyvärr blev det inte så mycket. Så jag ska köpa fler citroner och göra mer. Jag dog lite, så gott var det!
Ikväll har jag och Elin haft en fin liten picknick i Saltis. Det var mysigt, fram tills solen gick ner. Då blev det extremt kallt! Just nu ligger jag i sängen. Jag har blivit en fena på att lösa korsord förresten, helt beroende faktiskt. Man känner sig (oftast) smart... Jag ska uppdatera mer imorrn. Lovar! Men just nu vill jag nog sova .
Förrsten, är det någon som vill skänka lite pengar till mig? Jag mååste göra slingor, men har inte riktigt råd. Ni kan få mitt kontonummer, och ni kan skänka anonymt ;) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0