Helg.

Ja, man får väl se vad som händer i helgen. Planerna går upp och ner, ich jag saknar redan min Ida<3 Hon åker ut i Europa idag, tågluffning för hela slanten ! Känns inte kul att behöva vara utan henne .
Mina planer för hösten. Jag vet inte om jag verkligen är redo att flytta hem än. Jag skulle gärna stanna, kanske ett år till, och jobba med något där jag kan tjäna pengar och leva livet lite i Stockholm . Det kan man inte riktigt göra med den lönen jag har. Jag känner ingen stress över att börja plugga, som vissa gör. Jag kan vänta med det två år till, men mamma kommer väl gå i taket. Vad säger du mamma? Jag skulle vilja stanna ett tag till.
Puss


Kommentarer
Ida

saknar dig med <3

2011-06-06 @ 00:39:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0