Till alla Marsårfyllare !

Mm, denna veckan är full av födelsedagar ;)

Först vill jag säga grattis igen till Sötnosen Daniel Karlsson, som blev 22 bast (xD) igår. Honom firade vi igår ! Det blev tårta, a la Josefine, med Lemon curd, hallon och marsipan. Det blev också presenter som jag hoppas uppskattades ;) Jag är i alla fall nöjd. Haha. Puss på dig snyggning !!

På lördag fyller Hugo två år ! Stor pojke han :) Det blir lite kalas och presenter of course !! Grattis till honom och en enorm puss, för att han är så söt.

På måndag fyller Ida 22 ! 89orna börjar bli gamla nu ... Det blir feeest på lördag med mat och allt ! Det ser vi fram emot vldigt mycket :) Har hittat den perfekta presenten men måste hitta en till ;)

Nu ska jag snart åka från Älta, börjar klockan åtta. Och klockan två ska jag gå ut med Sorocco (?), mitt lilla extrajobb.


Puss till alla anda som Inte fyller år :)


Kommentarer
Anonym

Stor puss på dej på din dopdag

mamma

2011-03-03 @ 10:00:30
Josefine

Tack !!! :)

2011-03-03 @ 10:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0