The weekend.

Hlgen har varit bra, mamma har varit här! Vi har gjort en del saker. Varit på nordiska muséet, shoppat och ätit på indisk restaurang med Danne. Det har varit roligt och mysigt. Men. Nu har jag hemlängtan och ångest som jag inte har haft på två månder typ.

Hur kommer det bli? Jag kommer flytta hem. Jag vill det. Jag vill plugga, men jag vill inte vara utan Dig! Usch vad hemskt, jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på att vara utan dig en längre tid. det är hemskt. Hemskast på länge.

När jag är i Stockholm saknar jag mamma, pappa, Fille, mormor, morfar, farmor och farfar. När jag är hemma saknar jag Dig. Tycker att allt ska vara lite lättare. Borde vara gladare med tanek på vädret och allt. Men nej, inte just nu.

Nu ska jag städa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0