Seeegt .

Mm, det känns som att jag är trött, typ hela tiden. Men det får jag väl stå ut med. Nu ska jag snart ta tåget och gå på en hundpromenad. Till helgen får vi se vad som händer. Ska träffa Ida på fredag och jag gissar att man måste titta på Das Melodifestival på lördag!? I will i alla fall :) Tror jag kommer ta en Nap på tåget, bara för att det är så drygt och jag som sagt är trött. Jag vill också att den riktiga våren kommer. Ingen snö, värme och a just det, pollen. Men det är sånt man får stå ut med. För jag älskar våren. Och jag älskar verkligen värme !! Aja, vi hörs. Ska nog sova i min stuga för första gången på ungefär en månad ikväll. Skönt.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0