‎-Här kommer du sova gott, precis som en inlagd palsternacka

Förlåt, om jag har varit lite seg på att uppdatera. Men jag har haft mycket att göra, eller? Ja, jag skyller på det i alla fall. Helgen: I fredags träffade jag Amanda, vi ät lite rajkor. Skulle egentligen sovit där, men så blev det inte. Slutade i Älta, där det ofta slutar. Jag klagar inte !! Underbart att få dela säng med dig ju :) I lördags tog jag bussarna(!?) till Ida. Hamnade där efter några om och men. Vi gjorde vid oss, vääldigt snabbt ! Sen åkte vi till Kth, till 12an (jag har rätt va?). Där åt vi trerätters med engelskt tema.

Menyn såg ut såhär: Blodkorv med lingon och brunsås (!), Fish'n'Chips och äppelkaka. Det var väl helt okej. Vi gick sedan vidare till Nymble! Där festade jag, Ida och Cassandra loss. Så pass att vi hamnade mitt i ett slagsmål. Cassandra fick en bitchslap på munnen och jag fick en dansk skalle på näsan. AJ! Vi gick därifrån strax efter två men p ga strul med bland annat buss och taxi så kom vi hem och däckade klockan fem!!

Igår vaknade jag halv tolv och pratade med my cutiepie tills Ida vaknade! Jag fick det helt plöstligt väldigt bråttom och fick låna Idas cykel och cykla (som en idiot) till Huddinge centrum. Tog därifrån buss mot Älta. Jag och

 

Dannieboy åkte till Tyresö för att inhandla ingridienser till Pizza. Och sen fixade vi det. Mums ! Jag däckade ganska tidigt till skillnad från någon annan som fick sovmorgon idag... Jag däremot vaknade kvart i sex i panik, jag trodde att jag hade missat bussen. Förresten så tror jag att jag väckte Danne i natt och sa något i sömne till honom. Han blev i alla fall väldigt arg för att jag väckte honom. Vad jag minns så fick jag en liten utskällning om hur dum jag var som väckte honom mitt i natten. Aja, förlåt för det då sötnos !


Nu ska jag städa lite, har gjort lite andra viktiga saker nu på morgonen, hoppas det leder till något bättre än detta. Är trött på denna skiten liksom. På torsdag kommer mamma och det ska bli mysigt :)


PUSSar till er alla där ute. Våren är på väg !






Kommentarer
Frida

Hahah vafan? Bråkade du xD Det var kul :D Våren är väldigt härlig, särskilt när man delar den med någon ^^ :P

2011-03-21 @ 17:21:12
Josefine

Nej jag hamnade bara mitt i :O Men det låter coolare om jag var med och fightades själv ;) Ja, precis :D Men jag tror att det är mer vår hos er faktiskt !

2011-03-21 @ 19:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0