Ursäkta min franska !

Ja, sorry, igen, för att jag är så seg. Förlåten?

Förra helgen var min bror här. Skitroligt! Vi var på Grönan, såg Petter och September, kollade på nya Pirates i 3D (så INTE värt de). Och chillade! Gött, brorsan, visst? :P

Denna veckan har gått snabbt. Jag har fått ett jobb !? Och ska på ytterliggare en intervju imorgon, till ett jobb som jag hellre vill ha. Så håll tummarna vid tio imorrn! Det hade varit gött att få det faktiskt.

För övrigt så vill jag bara dö när jag ser alla studentflak i stan, liksom gräva ner mig ett tag. Inte roligt alls. Jag har nyss beställt fotobok förresten. den handlar om mig och Hugo, en avskedspresent. Snyft! En glad nyhet: Skattepengarna har rullat in=jag ska köp bikini imorrn. Och förresten så ska största delen av helgen spenderas med Daniel! Underbart., Tycker om dig sötnos :)

Nu ska jag läsa min Cosmopolitan i en renbäddad säng, underbart !! Pussis




Kommentarer
Brossan

Hahaha ja det var syrran

2011-06-10 @ 13:33:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0