Time to say goodbye .

Ja, idag är min sista riktiga dag hos familjen Kinnander/Svedberg. Sorgligt men sant . Jag kommer bo här ett tag till, åker hem den 13e. Men jag kommer inte jobba här. Det känns lite jobbigt, men jag tror inte jag hade orkat så mycket längre. Det är ganska tröttsamt att städa Varje dag!
Jag ska till hösten (förmodligen) bo med Ida :D Vilket känns naaajs ! Men först och främst så ser jag fram emot att komma hem. Jag kommer alltså hem den 13e, vi åker den 16e. Så vill någon hänga på K-dagarna med mig den 14e eller 15e så är jag på. Desssutom vill jag träffa så många som möjligt innan jag åker upp igen (7augusti). Så boka upp mig, snälla. Jag saknar er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0