Tired of this shit .

Idag tänkte jag träna core. Men nej. Har fortfarande ont i magen och det är jag så in i helvetes trött på . Pratade med mormor nyss. De ska åka till Egypten på tisdag, avundsjuk? Nä, klart jag inte är. Hrmf. Igår fick Hugo ett 40minuters utbrott, lovely. Men Johanna var hemma, så hon fick ta åt sig lite, haha. Vi skrattade mest åt honom, för han var så förbannad.
På tal om förbannad så blev jag det idag. Var hemma och skulle åka till dagis. Klädde på Hugo så att han såg ut som en stor stoppad falukorv, eftersom det var -11grader ute. Kommer till dagis, klart som fan att de ska vara inne då ! Usch, aggression på det. Förresten, tips på vad man kan hitta på i helgen då min själsfrände åker till Skåne? Snyft. (Jag ogillar Google Chrome, de vill inte ha något mellanrum i mina inlägg)
Lite Te på de. Puss


Kommentarer
Frida

Te är gott :D Hittade en ny smak (för mig iaf), rabarber och grädde. Mums! Får mig på liiite bättre humör när man är deppig ;)

2011-01-27 @ 18:04:26
Josefine

Det låter som en bra idé. Dock är det oftast sällskap jag saknar :/

2011-01-27 @ 21:04:57
URL: http://jusefeajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0