Stockhome

Ja, Iam back. Gårdagens reaktion på Hugo var lovely. När han såg mig skrek han PIIISCH !! Sen sprang han emot mig, så jag tog upp honom och då blev han helt blyg. Haha. Sen skulle jag springa rundor med honom, men Johanna fick Icke följa med. Haha
Idag har vi tagit det lugnt, vi var ute och gick lite, Hugo åkte på snowracern, lite träning för mig där. När vi kom hem åt vi "kaka" med lingon. Alltså blodkorv, som uppskattades . Och nu har vi nyss sovit middag, eller ja, Hugo har inte vaknat än. Mysigt ! Något som är mindre mysigt är min stuga, orkade inte packa upp något alls igår. Usch, haha . Idag frågade jag Johanna om jag kunde följa med mamma, pappa o Fille till Turkiet i Juli, svaret blev JAAAAAA!!!!! Underbart !
Puss på er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0