Sova

Känner att jag mest har sovit denna helgen, har i och för sig uppskattats... Men jag hade ju velat festa. Hoppas det blir nästa helg Ida? För jag är verkligen taggad... Mamma har också hjälpt mig till att bli taggad att göra något annat i veckan, så får se när jag får mod till mig att göra det. Läskigt, men kommer kännas skönt efteråt.

Det går verkligen upp och ner när jag är här. Ena sekunden trivs jag bra och nästa vill jag bara sätta mig på nästa tåg hem, jag tycker det har varit lite väl mycket neråt på senaste tiden. Jag är extremt trött på de. Men som ni kanske vet så har jag inte flyttat hemifrån för gott. Vet dock inte mina planer för livet, och det hatar jag ganska grovt. Det hade varit skönt att veta vad jag vill. Verkligen ha ett mål att sträva efter. Lärare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0