Solsidan . Ove Sundberg . Midsommar.

Nu har jag tittat på hela Säsong 1 av Solsidan. Blir inte alls sugen på sommar, bad, sol och midsommar. Åh. Den perfekta midsommaren: Hemma lite, fira med mamma, pappa, Fille och deras gäster.. Sen bege sig till underbara Feleberga. Med alla underbara människor, lite sång (Hampus!?), god mat och SOL! Jaja... Vill helt enkelt ha sol, och vara hemma. Hemlängtan ? Nädå, inte alls 24/7.

Helgen har spenderats med Ida*2, och vinterkräksjukan. Helt underbart faktiskt, -3kilo på det kanske ? Nej, fy för, inget att leka med. Var på Formexmässan med Ida Bertsdotter i fredags, mådde halvkasst, men okej. Åkte hem till Ida i Huddinge, och där var jag fast. Schysst, nej ? Men vad fasen (A)

Idag har Hugo varit hemma från dagis, men Johan har varit hemma med honom. Jag har städat huset och sen har jag bara slappat, nu väntar jag på att Johanna ska höra av sig, är HUNGRIG ! Vilket faktiskt är ett mirakel då jag inte åt något från fredag morgon till måndag middag ungefär.


Hoppas allt är bra med alla andra !! Jag vill gärna ha vår nu, men det känns ganska omöjligt... Haha. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0