Nostalgitripp

Jag läste igenom nästan alla mina gamla inlägg! Oj, säger jag bara. Det känns som att jag var mycket bättre på att innan. Skrattade till och med ibland. Har jag blivit kass? Förlåt i så fall. Jag ska försöka få tillbaka gnistan igen, om ni skulle uppskatta det !
Jag har blivit lite nyttig nu, tävling med mamma, priset : 500 (välbehövda)kronor. Men jag känner att jag kanske ändå måste unna mig liiite saker på helgen för att jag ska överleva? Usch, svårt beslut det där. Nu ska jag sätta på sällskapsresan och imorgon ska jag Äntligen klippa mig. Helt underbart Har inte klippt mig på två och en halv månad och håret är minst sagt SLITET. (Sliten slampa!).
Godnatt, blåögda Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0