Miin Pisch !

Natten tillbringades med manligt sällskap i sängen, jag och Hugo delade en stor dubbelsäng. Mysigt. Jag bar över Hugo till sängen när jag skulle sova, min bästa idé i år skulle jag vilja säga. Han vaknade några gånger, sen fick han välling och vi somnade om. När jag vaknade var klockan åtta, och jag fick väcka Hugo. Oh, my god !! Jag vet inte vad jag ska säga, har detta hänt innan ?? Men det var underbart skönt, jag sov alltså närmare nio timmar inatt. Lööv.


När vi skulle åka till dagis satte han sig i mitt knä och sa: Min Pisch, ungefär tusen gånger. He made my day! Nu ska jag städa lite, göra köttbullar och kanske gå ut och gå en runda. Orkar inte åka till Friskis, det får bli simning imorrn.


Eftersom Elina länkade till Romeo och Julia från Idrottsgalan, på sin blogg, så blev jag återigen lite kär i Måns. Synd bara att jag skulle gå back med, ungefär, 15 000 kronor. Går ej .
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv ! Hoppas allt är bra med er :) Puss och kram .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0