Felicia My "Laman" Nilsson

Denna flicka är en utmärkt vän, flickvän, ovän och pojkvän. Hur man ville bruka denna är upp till var och en att bestämma. Men oavsett vad man väljer kan man aldrig få nog av denna skönhet. Alltid lika skinande ren, glänsande och välkammad.
Om man ska mata henne använder man sig bäst av choklad då detta är det enda hon tål. Hon är beroende av sin farmor och farfar, mormor och morfar, syster och vänner på ett ytterst välbalanserat sätt och skulle absolut få plats med en ny (pojk)vän, man i sitt liv!
Just nu har vi inte hittat något som helst negativt med denne fina människa, vilket gör att du är oerhört korkad om du inte hör av dig till henne !
(Skriv en smikrande kommentar så vidarebefodrar jag den till henne! )


Kommentarer
LL

Jag bjuder mitt liv! 1aaa 2aaa 3eeee såld?

2011-01-06 @ 21:04:04
Josefine

Jag måste veta vem köparen är ? För det är väl inte Laman herself ?

2011-01-07 @ 02:01:49
URL: http://jusefeajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0