Snö, snö, snö

Okej, nu har vi inte sett gräset på tre månader lite drygt. Och det kommer ju bara mer och mer snö. Det blir bara kallare och kallare. Nu har det blivit så kallt att avloppsvattnet har trängt upp i min dusch, för det har ingen annan stans att ta vägen. Man kan ju bli trött för mindre. Dessutom är det en jäkla röra nere hos mig, kom hem sent i söndags och igår, och har haft Hugo både igår och idag eftersom han är sjuk, igen. Men ikväll ska jag städa. Om det nu skulle vara likadant med mitt avlopp fortfarande så får jag flytta. Antingen in till huset eller gäststugan, vi får se ! Men det är tröttsamt, och äckligt.
Jag har ett extrajobb på gång ;) Säger inte mycket mer, haha . Men det kan ju bli spännande. Förresten så blir det åt helvete med träningen denna veckan, eftersom jag är hemma med Hugo. Imorgon ska jag luncha med Ida och Josefina och på torsdag får vi se! Tråkigt att träna utan Elin, bli frisk !!! Jaja, längtar till helgen, som vanligt och nästa helg åker jag hem ! Det ska bli skönt.
Låt Våren komma nu, sakta men säkert !


Kommentarer
Elin

Känner mig mycket bättre, så snart så ;)

2011-02-15 @ 22:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0