Oops.

Ja, det här med rubriker. Jag känner att det inte riktigt är min starka sida, har ni några förslag på vad jag ska ha för några ? Fantasi? Nää.

Jag gillar det mesta just nu . Eller ja, som vanligt går det i vågor. Men det finns personer som gör allt lättare och roligare. Som gör att jag längtar till helgen. Det känns fint.

Finns det något som är bättre än att lägga sig i en säng med nya lakan? Ja.

För det är bättre att ligga i en nybäddad säng med nyrakade ben, något bättre? Ja.

Att ligga med nyrakade ben i en säng med en person man tycker mycket om, ett stort plus om man dessutom vet att man har sovmorgon dagen efter.

Just nu saknar jag personen och sovmorgonen. Men jag klagar inte. Jag tror det kommer inom en snar framtid ! Wonderschön. Hoppas ni kan tolka min otydliga text.

Jag är lite besviken faktiskt. Dels på att jag får kasst med kommentarer ;) Och dessutom så är det Ingen kompis (förutom Ida :D ) Som har varit här och hälsat på. Jag vill att ni ska komma hit, se hur jag ha det och umgås. Det är mysigt att få besök och jag saknar er ! Nu vill jag ha sms/telefon/facebook/kommentar-storm. Jag vill att ni vill komma hit. För jag saknar er.

Pussar till er alla. Och extra stora pussar till er som kommenterar eller hör av mig, för att ni vill träffa mig. Love !


Kommentarer
Frida

Hahah kände mig lite träffad, får börja kommentera oftare eftersom jag faktiskt kollar din blogg typ 3 ggr dagligen ^^. Jag vill komma upp och såfort jag kan göra det I'll let you know =)

2011-02-10 @ 01:13:47
Josefine

Ja, jag kollar din blogg minst lika många gånger, älskar att du har blivit så bra på att uppdatera ! Lovely, miss you <3

2011-02-10 @ 11:49:15
Ida

Din säng är nybäddad hos mig ;)

2011-02-10 @ 14:18:10
Josefine

Åh, gud, vad underbart ! <3

2011-02-10 @ 17:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0