Hemma hos.

Det är drygt med en sjuk liten Hugo, speciellt för honom. Han har varit hemma hela veckan---> Jag med. Det vill säga ingen träning, förutom igår. Då var hans farmor och passade honom och jag passade på att åka och simma. Hann dock bara 1200, men 1200 är mer än 500 ;) Nu sitter jag hemma hos en fjomp i Älta. Det är mysigt ! Och han är söt :) Vi ska förmodligen snart kolla på en film.

Helgen får vi se hur den blir. Men fest blir det i alla fall, och det med bästaste och finaste Ida ! <3 ysigt värre. Vi ska festa och dansa som om vi aldrig har gjort något annat. Lovely eller vad!?

Förresten så blev jag och Hugo uttråkade idag så vi bakdade, muffins . Med apelsin och morötter, i Johannas Kitchen Aid (=jag invigde den, sjukt eftersom hon fick den i julklapp, haha) De blev goda fast dock väldigt oGI, om ni förstår vad jag menar (fast morötter är bra!) Är förresten trött på det kalla vädret, tycker (precis som Ida) att snön kan försvinna direkt efter, det skånska, sportlovet! Haha. Alltså efter nästa vecka. Det hade varit lovely.

Nu ska jag gå och pussas. Hej och då!


Kommentarer
Ida

Tagga tagga tagga! <3

2011-02-17 @ 22:10:59
Josefine

Förstår du hur taggad jag är ? :O

2011-02-18 @ 08:23:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0