Fast .

Jag älskar när man skriver ett inlägg och datorn får GETA-rycket och raderar det. Det jag skrev var i alla fall att jag har ett heltidsjobb=underbart. Det är nära, både från Huddinge och Älta, det är bra betalt och man får världens träning ca 8h/dag. Så man behöver inte dö av dåligt samvete för att man inte tränar efteråt.  Jag har fått ett städjobb då alltså. Varsågod och kom med fördomar, men jag är glad :) (111kr/h är inte dåligt).

I helgen flyttade jag till Ida, men igår sov jag i Älta, och samma sak ikväll. Jag klarar mig inte riktigt utan Daniel. Han är underbar (men ibland jävlas han, nyss slickade han mig på armen!!!) Det var väl en rapport ur mitt liv.

Förresten, kommer hem sista helgen i September, för den årliga äppelmarknaden. Naaaajs ! (Majs!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0