Påsk..ägg.

Igår blev jag glad. Jag bestämde mig snabbt för att jag ville åka hem till påsk . Kan ju inte missa alla traditioner hemma som vi har under påsken. Ja, vi lägger fortfarande ut ägget till haren och springer altid runt och letar! Barnsligt men fan vad kul. Dessutom brukar vi ha påskmiddag med farmor och farfar och mormor och morfar. Vad jag kan komma ihåg så brukar vi också åka till Åhus och grilla korv! Mys, och det är sånna saker jag saknar när jag är här uppe.

Jag trodde att jag kanske skulle kunna vara hemma i fyra dagar, men jag fick hela veckan ledigt. Så jag åker hem natten till fredagen, den 15e, och åker hem söndagen efter, den 24e! Underbart faktiskt. Fast det är klart, jag kommer ju sakna Danne ;) . Mamma pratade dessutom att vi kanske skulle åka till Ullared ! Det vill jag så in i h*lvete gärna. Har inga kläder känns det som, dessutom är själva utflykten rolig i sig.

Idag ska jag åka och träna och sen blir det till att sova i Älta inatt. I helgen, vad händer då? Förslag någon? Nu ska jag kolla lite på Grey's anatomy (är på första säsongen, andra asvnittet). Nu håller vi alla tummarna för att det riktigt vårvädret kommer, okej ?

Påskpuss på er, även om det är ett tag kvar till just påsken.

(Jag vill snart bli blond... )






Kommentarer
Amanda

OMG!!!!!!! PLOPP IN MY <3 4-EVER!!

2011-04-12 @ 19:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0