Jag erkänner !

Jag är nog bland de sämsta människorna på att blogga just nu. Men men. Man har sina perioder. Min är Inte nu ! Men jag ska trots allt uppdatera er med vad som har hänt, så att ni blir nöjda och glada :)

Som ni vet så har jag varit hemma i över en vecka, vilket var helt underbart ! Värmen kom och alla var glada. På helgen tog jag det mest lugnt, tränade med delfin och så. På måndagen jobbade jag på väster, har faktiskt saknat det en del ! I tisdags var jag och mamma i Ullared. Inte lite underbart det heller ! Jag hittade väldigt mycket faktiskt, dessutom fick jag träffa på både Morgan och Ola-Conny, i liked it :)

I Onsdags körde jag cabbe in till stan för att handla lite på Willys och gå en runda i stan och lite senare träffades jag, frida och Cecilia på bowlingen på Näsby. Det är lite oklart vem som vann, vem tog pappret? :) Efteråt åkte vi inte till stan och efter lite om och men åt vi på Rosegarden (det gjorde jag i Ullared också ! Billigare, men lika gott). Det var jätteroligt. Synd bara att Gabbi och Josefin inte kunde .

På skärtorsdagen hjälpte jag mamma med att förebereda maten, inför den årliga Påskamiddan med farmor o farfar, mormor och morfar. Gott som vanligt och kul att träffa alla. Vi fick dessutom besök av en liten påskkärring (tänkte först ge henne ett kokt ägg, men fegade ur!) Äggen som jag och Fille färgade måste ha varit det finaste jag någonsin beskådat !


I fredags var vi i trädgården hela dagen, det var varmt och jag brände mig faktiskt ! I lördags var vi i Åhus och grillade och åt glass. Åkte Cabbe och när vi väl kom fram till Åhus höll jag och mamma på att frysa ihjäl ! Det kändes som att det skiljde typ 10grader i temp mellan Åhus och Knislinge. ISCH !

I söndags åkte jag ju tillbaka till Sthlm, sorligt men sant. Jag åkte hem till Ida och vi var ute och gick, åt varma mackor och sen sov jag där. Igår var en slappedag med familjen Svedberg/Kinnander. På kvällen grillade jag och Johanna, gottigottgott.

Idag har jag varit på "Juniorpoolen", ett nytt städjobb som jag har. Så dit ska jag imorrn ! Eller ja, jag ska till en lägenhet mitt i stan och städa. Spännande !

Hoppas allt är bra med alla. Glad påsk i efterskott. Nu kommer sommaren !! Haha. Puss


Kommentarer
Frida

Jag har faktiskt ingen aning vem som tog pappret :O Men är hyfsat säker på att det inte var jag så det var, med uteslutningsmetoden beräknat, Cecilia :P haha. Hoppas du trivs på det nya jobbet =)

2011-04-26 @ 22:35:43
Josefine

Haha okej ;) Ja det spelar inte så stor roll som vem som vann faktiskt :)

2011-04-27 @ 06:59:33
URL: http://jusefeajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0