Baka, baka liten kaka .

Jag håller på och baka bröd. Nu ska jag dammsuga, sen ska jag äta brödet och därefter gå ut och gå en runda! I helgen har jag träffat tre av de personerna som jag tycker mest om ! Ida, Danne och pappa. Det har varit en bra helg, och nästa blir också väldigt bra. För då är jag i Skåne. Där våren förhoppningsvis har kommit ännu längre!

Imorgon ska jag på anställningsintervju, hm. Får se hur det artar sig ! På fredag är det sista dagen för ansökan till högskolan så jag ska kolla igenom allt igen, så att det blir rätt. Jag vill inte riktigt tänka på vad som kommer hända efter sommaren. Usch.

Ledsen, men jag dog nyss. Kom en gubbe och knackade på. Herregud!

Nej, vi ses. Ska faktiskt städa färdigt nu.. Har förresten blivit helt jävla beroende av Grey's anatomy ! Lovely.

Puss på dig sötnos :D


Kommentarer
Elinaa ,

Blev inspererad till att baka nu ! :d

2011-04-11 @ 14:32:40
Ida Bertsdotter

Jag är väl tvungen att kommentera vill inte få voodoo över mig ;). Här i Skåne har vårblommorna börjat blomma, nice. Har du lust att träna lite simning när du är hemma i Skåne??

2011-04-11 @ 15:36:56
Josefine

Baka på Elina! Åh, vad nice ! Jag tränar gärna :) Om du har ett par simglasögon att låna ut.. Haha .

2011-04-11 @ 18:59:51
Ida Bertsdotter

Det kan jag nog fixa till dig

2011-04-11 @ 20:05:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0