Stekt fläsk.

Är det någon i denna värld som inser hur mycket jag har att packa!? Det är så jävla mycket så det känns som att jag kvävs inifrån xD Men det är bara att fortsätta, det är snart dags för att lägga ner alla kläder, men det känns som att allt tar en evighet. Man kan inte säga att det är något jag ser fram emot i alla fall ;)
Idag har jag varit hos farmor och farfar och ätit. Mm, fläääsk. Haha. Det är så himla gott och jag tror inte det är något som jag kommer äta så mycket i Stockholm ! Ikväll blir det bio, med Anna, Ida, Lisa och Ulrika. Inte varje dag man träffar på dem så det ska bli sjukt roligt!
Imorgon bär det av, en sista gång, till K-stad. Ska träffa Cecilia, Josefin och Frida och vi ska ta en fika. Jag hoppas att de kommer upp och hälsar på mig för det vill jag hemskt gärna. Skulle gärna bestämma med dem redan nu så att jag vet när vi träffas igen. Så kolla er kalender tjejer ;) Nu ska jag fortsätta packa och samtidigt titta på lördagens Här är ditt liv. Farmor sa att jag Måste titta på det, så jag lyder.
Ska förresten tacka för lingonsylten, äppelmosen och jordgubbssylten jag fick av farmor!
Miss you every single minute, baby!


Kommentarer
Ida

Vi kan laga fläsk och löksås när du flyttat upp, det är vi bra på ju! ;) <3<3

2010-09-30 @ 14:38:50
Josefine

Det är sant ! Dock har ingen av oss ugn ;) Kanske funkar i micron ? ;O

2010-09-30 @ 17:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0