Phoebe do you have plan?

Phoebe: I dont even have a pla...
Men jag har en plan ;D Det känns fint nu. I helgen åker vi till Kivik/Simrishamn (vår årliga tradition) och nästa helg flyttar jag :)
Något som dock är väldigt jobbigt är att jag behöver fylla i ca 150 papper för att Alex ska kunna komma hit, så jävla krångligt. Men det fixar sig :) Ska bli så kul att träffa Hugo och lära känna honom. Att träffa Ida oftare ska också bli helt underbart ;D Dock kommer jag sakna er här hemma. Men säg en helg ni vill o kan komma så bokar vi den redan nu ;)
Förresten så vill jag gärna träffa folk nästa vecka och säga hejdå! Så hör av er :) Bara ta en fika eller något.
Puss och kram.


Kommentarer
Anonym

Hur gammal är du? :)

2010-09-25 @ 14:03:19
Josefine

Snart 20, hur så? :p

2010-09-25 @ 19:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0