Höst.

Nu kommer hösten, och alla förändringar. Det känns bra men samtidigt lite läskigt. Jag hoppas verkligen det kommer sluta bra. Jag vill inte få hemlängtan. Jag vill inte att det ska bli så att jag inte har något att göra när jag är ledig. Jag vill, och hoppas, att det blir som jag har tänkt. Jag hoppas jag kommer trivas och att jag inte kommer sakna mamma, pappa och Fille. Klart jag kommer, men jag hoppas det kommer vara på normal nivå. Jag är ju van vid att sakna Alex så tre till är väl skit samma.
Sen har jag ju Ida, vilket är underbart. Hade nog inte flyttat till Stockholm alls, om inte Ida hade bott där! :)
Jag vet att jag borde sova nu. Ska upp om typ sex timmar, men ibland går det helt enkelt inte att bara lägga huvudet mot kudden och sova. Tankarna kan bli för många. Hoppas de försvinner, som i en förtrollning nu. För jag behöver sova.
Min sista vecka i Skåneland.
Godnattpussar till er alla (Och speciellt till dig, min käre pojkvän <3 Öptüm)


Kommentarer
elinaa ,

Stockholm is tha shit ;)

2010-09-27 @ 16:17:03
URL: http://elinadouglasdotter.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0