Stockholmia.

Här ligger jag, ensam i min stuga, och myser. Det är skönt och jag älskar att min tv fungerar, att min dator fungerar och att här finns rullgardiner (vilket underlättar Allt). Det enda jag inte gillar just nu är att jag verkligen måste skriva dagbok.
Idag åkte mamma och pappa hem, såklart. Det var inte så hemskt som jag trodde, vi ses snart ju :) Efter det åkte jag, Johan och Hugo in till stan. Där droppade Johan av mig och Hugo och vi gick runt ensamma i stan i två timmar, vilket gick jättebra! Nu har jag varit inne hos Hugo, medans han sov, eftersom Johan var ute och sprang.
Imorgon tänkte jag åka in till stan för att träffa Ida, men det verkar som att bussarna går sämre än i Östra Göinge kommun, får kanske ta bilen. Den som lever får se !
Jag hoppas att ni saknar mig där hemma ;D
Puss och kram <3


Kommentarer
elinaa ,

Klart vi saknar dig ;) Kan du inte ta några bilder på hur du bor ? :) !! <3<3<3

2010-10-05 @ 12:29:12
URL: http://elinadouglasdotter.bloggplatsen.se
Josefine

Det får vi fixa, dock lite svårt att få det att se ut som det gör på riktigt ;D

2010-10-05 @ 14:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0