Sötnos.

Ja, herregud vad gullig Hugo är! Igår hämtade jag honom tidigare på dagis, ensam för första gången (fasade lite för att köra med honom i bilen och titta lite extra mycket på honom, så jag skulle köra av vägen :O ) När jag kom fram till grinden, de var ute, så kom han gående emot mig och log! Så underbart. Sen körde vi hem, och trots att han varit ute hela långa dagen så ville han gå ut igen. Så vi gick till lekplatsen, mycket uppskattat!
När vi kom tillbaka från lekplatsen åt Hugo och när mamma Johanna kom hem var han på underbart humör och gick runt och skrattade. Blir man glad eller? :D
I helgen ska jag och Ida ha mysig filmkväll, ska träffas i stan på lördag för att äta och sen ska vi hem här för att bara mysa!
Nu ska jag upp till huset och äta frukost.
Puss och kram


Kommentarer
Cecilia

Låter som ett lyxliv! Själv skriver jag hemtenta 24/7. Skype till helgen?

2010-10-07 @ 10:40:10
Gabriella

Låter hur mysigt som helst! :D Passa på att njuta, haha :D

2010-10-07 @ 11:00:55
Josefine

Det är lyxliv :D Har ni pratat mer om ni skulle komma upp o kolla på tennis? :) När var det? Gärna Skype till helgen, Fredag eller söndag passar mig bäst.



Jag njuter absolut, känner du för att hälsa på Gabbi så är du jättevälkommen!

2010-10-07 @ 11:04:32
Cecilia

Söndag blir nog bäst för mig!

2010-10-07 @ 20:43:10
Frida

Fan vad chilligt det låter. Han verkar ju urgullig =)

2010-10-08 @ 00:08:40
Olaflone

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-04-10 @ 22:40:04
URL: http://olaflone.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0