Robin Hood !

Klockan är mycket och jag ska upp om sex timmar, för att skjutsa Johan till tåget, men jag känner mig elak om jag inte uppdaterar :) So shooooot:

I fredags hade jag en trevlig dag (till skillnad från en annan, snöig, fredag) . Jag började förmiddagen med en sovmorgon för att sen ta sig till friskis och träna. Kände mig sjukt duktig när jag t om sprang på löpbandet, vilket inte har hänt på år och dag ! Tjurruset nästa ;D Jag fortsatte köpte min kamera, på Siba i Sickla, av en snäll turk. Han gav mig två års garanti helt gratis :D Sen fortsatte jag till Kungens kurva för att träffa Ida. Vi åt köttbullar (16:-!!), jag berättar inte hur många portioner ;) Vi shoppade lite på Ikea och sen begav vi oss ut.

Efter detta var det meningen att jag skulle på dejt, men snyggingen som jag skulle på dejt med blev sjuk :( Så dejten blev med Ida istället. Bio, Social network, med godis och mys. Desto mindre mysigt var det när jag körde vilse på vägen hem och irrade runt i ca 1.5 timme xD Men jag kom hem till slut ! :D



I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen, sen åkte jag med Johan, Johanna och Hugo in till stan för att hämta upp mor och bror ! Tåget var sent, men bättre sent än aldrig :D Vi gick och åt i Kungshallen (<3) och sen åkte vi hem, lämnade grejorna och körde till Maxi för att köpa kvällsmat. På kvällen badade vi Jacuzzi och bastu och bara myste :)


Idag har vi varit i Sickla och fönstershoppat och sen har min bror hjälpt Johan att köra båten till Nacka. I kväll skulle vi ha åkt till Heron City för biomys, men vi stannade hemma och tittade på Robin Hood, den var sjukt bra! Nu ligger jag här i min säng o mor o bror ligger i gäststugan.


Imorgon blir det Skansen, Hugo är ledig från dagis. Det ska bli så kuul :) Hoppas allt är bra med alla. Godnattpuss på er :)


Kommentarer
Gabriella

Vilket mysigt inlägg! Låter göttans! :D Och jäklar vad trevligt med 2 års garanti gratis - snällt! :D

2010-11-01 @ 20:23:14
Josefine

Det är för att allt är mysigt just nu ;) Ja, det var sjukt nice !

2010-11-01 @ 21:04:25
Ida

haha vi blev mätta till slut i alla fall ;)

2010-11-03 @ 19:39:13
Josefine

Efter några om och men ja ;D

2010-11-03 @ 20:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0