Powerwalk i ett regnigt Saltis.

Ja, i morse var jag duktig. Jag lämnade Hugo på dagis och sen gick jag en powerwalk, förbi Grand Hotel och ut på en ö. där Saltsjöbadens friluftsbad ligger, om ni vill veta. Körde inom affären och köpe MÖRK HÅRFÄRG! (Där de för övrigt selade in någon film/serie, såg dock ingen kändis ;( ) Och när jag kom hem tränade jag "Biggest loser", vilket verkligen är dödsjobbigt. Träningsvärk imorrn ? JA xD

Jag har städat hela dagen och det är också motion, till lunch åt jag blodkorv och så pratade jag med Frida som fyller 20 idag! Grattis :) Nu sitter jag här med hårfärgen i. Läste på någon hemsida att det är viktigt att man har en färg med röda pigment så att håret inte blir grönt, så jag tog en mellanbrun, som också hette Brown bronze eller något. Men fan vad rädd jag blev när jag öppnade tuben med färg, den var orange !!!! Men jag tog i den och nu börjar det bli mörkbrunt. Så kan alla hålla tummarna för att detta blir bra? :) Ska tvätta ur det om ca 20 minuter. Haha. Någon som vill ha ett kort när det är färdigt!? ;D
Imorrn är det fredag, redan!? Och jag ska inte göra något speciellt. För på lördag ska jag åka hem och fira farfar. Det ska bli trevligt :) Har dock inte haft så mycket hemlängtan som jag trodde att jag skulle få. Ingen alls om jag ska vara ärlig! det känns bra, men ska ändå bli kul att komma hem.
Nu är det så att jag vill gärna att ni kommer upp här, jag vill hitta på saker. Så bara hör av er! :D Ska förresten, kanske, byta nummer snart. Kommer då ha telia, men det får vi se. Hoppas att jag kan behålla mitt gamla nummer :)
Puss och kram, ha en bra dag och hoppas att ni har lika fint väder som vi har fått i eftermiddag!


Kommentarer
Frida

Jag håller tummarna för att håret blir bra och japp vill gärna se en bild sen ;)

2010-10-14 @ 18:04:37
Josefine

Haha jag kom på att jag inte vet om jag kan ta någon bild, MEN vi kommer ju "ses" imorrn ;)

2010-10-14 @ 20:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0