Hang with me.

Helgen! Den har verkligen varit rolig :) Vi tar det från början:


Fredag:
Hade bestämt mig för att åka in till stan och helt och hållet shoppa loss! När jag vaknar och tittar ut så SNÖAR det. Verkligen vräker ner, ja herregud. Men Josefine Optimisten Broberg tänkte att det förmodligen inte var halt ute. Så jag gick till bilen och körde ut från min plats. När jag skulle köra upp för andra backen blev det ganska svårt. Brukar bli så om man har sommardäck+snö (har jag numera räknat ut!) Summan av kardemumman: Jag kom inte upp för backen och gled istället ner för den rakt in i ett staket. Var jag skakig när jag gick ur bilen !? JAA! Ringde Johanna och hon sa att jag skulle kolla om bussen gick, vilket den gjorde, FYRA timmar senare! Så jag började traska mot Solsidan. Men jag blev räddad :D :D Tildas pappa Kenneth, en vän till familjen, plockade upp mig och körde mig till solsidan ! Dessutom fick han min bilnyckel och skulle dra loss bilen! THANKS! Jag åkta in till stan, träffades Johanna och åt lunch med henne (Såg min första kändis, Dhani från A-teens xD) Sen åkte jag hem från stan med Johanna och på kvällen passade jag Hugo.
Lördag:
Åt frukost med familjen och vid två åkte jag med Johan och Hugo in till stan. Träffade Ida och vi åkte till Huddinge, där vi handlade allt möjligt och sen åkte hem till henne. Där åt vi varma mackor och gjorde oss otroligt vackra (vackrare!). Sen åkte vi till Josefina, köpte mat och bara hade otroligt trevligt!! Vi lekte lekar och drack champagne, duktiga flickor som skrivit så många tentor ! :D
Vi tog taxi in till Karolinska Institutets festlokal (tror jag!?) och festade loss helt och hållet ! Ändå fram till halv tre, då vi sakta men säkert, i kylan, tog oss hem Och upptäckte att Idas SL-kort var borta. Innan vi somnade (jag i sängen och Ida på soffan) åt vi ostkaka <3
Söndag:
Vaknade inte förrän kvart i tolv, så himla skönt att sooova ! Vi åt lång mysig frukost. Med brieost, rostat brö och te. MYYS! Vid två ringde någon och ville träffa mig, så då fick jag fixa till mig lite ;) Träffade denna, söta, person inne i Huddinge och hade fruktansvärt trevligt :) Sen fick jag skjuts till Saltsjöbanan. När jag kom hem var Elin här, som ska jobba som barnflicka hos en familj som Johan och Johanna känner. Hoppas att vi kan träna tillsammans och göra lite annat skojj också :)
Nu ligger jag här i min säng och är allmänt lycklig ! Mamma och Fille kommer hit nästa vecka, min stuga är nystädad och jag fick en jättefin klocka av Johanna idag!
Puss på er allihopa !


Kommentarer
Frida

Vad är det jag läser :O Har du hittat dig en söt stockholmare :P ?? Vill veta :D! <3

2010-10-24 @ 23:26:05
Anonym

Så kan det kanske vara, vem vet ? (A)

2010-10-25 @ 00:33:50
Gabriella

Usch för det där med bilen, men allt annat lät hur mys som helst! Vilket lyxliv :D

2010-10-25 @ 12:48:34
Ida

Håller med om en väldigt rolig helg! :D Åt förresten lite brieost precis ;) <3<3

2010-10-25 @ 13:29:15
Josefine

Det är riktigt nice här ! Åh, Ida äta lite brie för mig också ;)

2010-10-25 @ 16:03:59
Helen

Va roligt att livet leker igen Josefine :)

2010-10-26 @ 08:44:43
Josefine

Ja, det är faktiskt väldigt underbart ;D

2010-10-26 @ 09:48:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0