Diary.

Jag håller på att uppdatera min dagbok. Är det någon som inser hur fruktansvärt jobbigt det är ? :O Usch, eller isch som jag numera säger.

Imorgon ska jag köpa träningskort på friskis, tillsammans med Elin, en annan barnflicka. Och vi ska träna Styrketräning och sen ska vi nog äta lunch i Sickla. Det ska bli kul.

Jag längtar till fredag, först Ikea och sen ska Josefine på dejt :) Såå mysigt ! På lördag kommer mamma o Fille och ska hitta på en massa roliga saker ! Hugo är ledig från dagis på måndag. Då ska vi på Skansen eller något akvarium eller något.

Hoppas att allt är bra där hemma! Puss och kram från mig.


Kommentarer
Gabriella

Dejt? Ojojoj. Lycka till! :)

2010-10-26 @ 23:03:06
Josefine

Tack :D

2010-10-27 @ 08:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0