Det är kul, kul o jättejättegott.

Idag har jag gjort mycket nytta! Jag har varit och handlat, skaffat p-skiva (nej, inte p-stav), tankat, skaffat bibliotekskort och varit ute och gått! En eloge till mig.
Dock inträffade en liten incident när jag var ute och gick . Jag går en runda som är längs med havet mest hela tiden och när jag kom fram till lekplatsen så kände jag för att gå ner till vattnet. Där är liksom Älgös badplats med brygga och en liten strand. Så skulle jag sitta ner och bara ta det lugnt och kolla på den fina utsikten. Sätter mig ner, känner något blött på låret, tror ni inte att jag har satt mig i en fågelskit? Snacka om att förstöra helhetsintrycket.
Nu ska jag duscha och fixa dagens i-landsproblem. Duscha håret eller inte? Hör att Hugo är precis utanför så får väl gå ut och hälsa på sötnosen.
Puss och kram !


Kommentarer
Felle

ÅÅÅÅÅÅÅHHH "ÄT NU MIN GOSSE SÅ DU BLIR STOR OCH STARK! HAHAHA" :D

2010-10-13 @ 15:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0