Bra. Dåligt.

Nu ska Josefine göra en (två) lista på bra och dåliga saker med att ha flyttat till Stockholm.

Bra.
*Jag får bestämma helt över mig själv, kan sova när jag vill. Vara vaken (eller naken) hela natten om jag känner för det :)
* Jag kan köpa och äta vad jag vill, även om jag är grymt förvånad över hur nyttiga saker jag har köpt hittills !
* Mamma blir inte arg, fast jag somnar till tv:n.
* Jag har fått bredare säng!
* Jag har en egen bil.
* H.U.G.O! Åh, I love him.
*Johanna och Johan, de är så underbara. Känns som att jag och Johanna har känt varandra jättelänge :O
*Huset är så fint och ligger precis vid vattnet. På vintern kan man åka skridskor!!
*Jacuzzi (!!)
Dåligt.
*Det är otroligt trångt att diska!!
*Det mesta är lite trångt (A)
*Jag saknar hemma, litegrann (min säng, mamma, pappa, Fille)
*Bussarna härifrån går cirkus en gång varannan dag, så jag kan inte vara miljövänlig.
Kommer inte på mer just nu, får se vad som dyker upp i skallen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0