Nummer 31

Helgen har varit händelserik ! Jag vill tacka några personer ;)

Mamma, Pappa och Fille: Tack för tårtan och Tvn, som jag införskaffade idag ! Jag saknade er extra mycket i fredags, min första födelsedag utan er.
Johan, Johanna och Hugo: Tack för skönsången, muffinsen och den fina koftan ! :D
Farmor och Farfar: Tack för att ni ringde, det gjorde mig glad (och tack för Tvn) Och kortet.
Mormor och Morfar: Tack för de jättefina blommorna, kortet och trisslotten (utan vinst som vanligt! usch )
Elisabeth, Johan, Viggo och Saga: Tack för den fina buketten :)
Göran och Marie-Louise: Tack för kortet :)
Astrid: Ditt kort var absolut finast! Jag saknar dig .

Elin: Sjukt god kladdkaka ;)
Ida: Du gjorde min kväll underbar ! Utan dig hade den blivit tråkigare än tråkigast ! Du är underbar min fina vän <3
Längtar nu, något enormt, till jul! Vill hem och mysa med familjen . Miss you <3

Idag har jag och Elin varit på Nacka Forum, och jag köpte en tv på Maxi. Är väldigt nöjd. Agnetha Sjödin och Pernilla Wahlgren var också där !

Nu ska jag se Ensam mamma o sen nana. Puss på er alla, Josefine är sentimental till 1000 .




Kommentarer
mamma

Har precis bakat lussekatter med saffran från Egypten, de blev lite rosa kan bara tala om att det var INTE saffran i påsen.

Puss från mamma

2010-11-29 @ 19:46:35
Josefine

Ja, den var verkligen värdelös den saffran(en) jag köpte i Egypten !

2010-11-30 @ 09:59:39
Anonym

Skulle kunna tror att jag stammar men det var pappa som trodde att det inte var skickat och gjorde det igen.



Puss på dej

2010-11-30 @ 12:57:26
Josefine

Haha, det är ingen fara ;) Jag kan ta bort det ena :P

2010-11-30 @ 16:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0