Morning sun.

Mitt humör går verkligen upp och ner. Jag tror det är över ett år sen jag och Cecilia pratade om när dessa humörsvängningar skulle försvinna. Det verkar finnas ett svar på detta; ALDRIG. Igår ikväll var jag i princip deprimerad. Men efter att ha pratat med Ida och D kändes allt mycket bättre. Vissa personen kan verkligen göra en glad! Tur att man har sånna som er :)

Idag har jag tränat, och inte lite heller. Jag har faktiskt varit riktigt grym. Iam good ! Jag sprang på löpbandet och jag tränade styrketräning, en eloge till mig. Eller ? Nu ska jag, snart, stänga datorn och läsa en tidning som jag fick av Johanna. By the way, så är jag nöjd med att jag har uppdaterat min dagbok lite! Inte 100% än, med en bra bit på vägen. Haha.

Till helgen försvinner familjen Kinnander/Svedberg. De ska till Venedig och jag ska mysa . Med Ida t ex. Jacuzzi är en bra vän, även en fonduegryta, eller? Det ska i alla fall bli mysigt och nu i veckan måste jag träna ganska mycket. Vill vara deffad till helgen. Haha !


Puss på er i alla fall, saknar er! Heela tiden ;)


Kommentarer
mamma

Duktigt av dej att träna så mkt, akta bara så du inte blir besatt, ha ha

2010-11-09 @ 18:38:25
Anonym

De tror jag inte är någon fara ;)

2010-11-09 @ 19:24:56
Ida

Och tur att man har dig :) Ser fram emot vår fredag!! <3 Duktigt att du har sprungit, jag kan ta med löparkläder så kan vi ta en liten springrunda på lördag ;)

2010-11-09 @ 22:33:00
Josefine

Ja det ska bli mysigt. Haha i så fall får vi springa med pannlampa, det blir nog bättre om vi gör det på lördag i så fall :)

2010-11-09 @ 22:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0