Mighjärtadig

Iam in loove. Haha helt sjukt ;) Men det känns underbart! Funderade först på att ha "Här kommer alla känslorna på en och samma gång" som titel. För jag är samtidigt förbannad. På vad behöver jag ju inte skriva.
Ni vet känslan av att man i samma sekund säger hejdå till någon börjar sakna denna någon. Jag tror det är ett tecken på förälskelse. Och det är underbart, men det är också sjukt jobbigt. Det är i princip att sakna någon twentyfourseven. Det känns som att du och jag, du vet vem du är ;), bara kan sitta tysta och hålla varandra i handen utan att det känns konsigt. Vi kan sitta i en bil och titta på tåg utan att bli uttråkade. Det känns 110% bra! Och jag hoppas att du känner likadant Sötnos.
Hoppas att du snart blir min på riktigt <3
Öptüm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0