Let Love Be Your Energy

Helgen hade inte kunnat vara bättre. Den har innehållit Jacuzzibad, Bastubad, Fondue, Pussar och lite tv-program.
Jag är verkligen kär i dig. Och nu är det vi, det gick snabbt och det är underbart! Jag tror inte människor kan förstå att man kan tycka om någon så mycket på så kort tid. Jag hade aldrig trott, inte förrän jag träffade dig. Det känns så normalt på något sätt och du säger en massa perfekta och fina saker hela tiden. Men hade jag skullat säga alla fina saker om dig så hade du aldrig fått vila öronen :) Jag har inte hittat något fel på dig, som handen i handsken !
Det är grymt jobbigt att vi nästan bara kan träffas på helgerna, en vecka utan dig känns som en evighet. Men det är kanske bra att sakna ! Och jag har trots allt fått dig att börja smsa, trots att du hatar det. Ser det som ett positivt tecken. På din presentation skrev du: Man har ett enda liv. Gör så att det blir värt att leva. Du gör det värt för mig :)
Öptüm Askim


Kommentarer
Ida

Det var mysigt och gott med fondue i fredags! :) Glad för din skull att du hittat någon du tycker om väldigt mycket! :D

2010-11-14 @ 23:13:06
Josefine

Otroligt gott, snart igen kanske ? ;D Jag är också extremt glad över det ! Dessutom känns det ganska bra att han tycker om mig också ;) <3

2010-11-14 @ 23:20:32
Anonym

Ge upp Alex. Han är seriöst en gris som inte gör annat än utnyttjar!

2010-11-18 @ 22:32:27
Anonym

Ehm, Alex !? Jag har inte pratat med honom på två måånader. Jag är inte efterbliven .

2010-11-19 @ 21:11:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0