Just the way you are.

Det känns som att jag har skrivit tillräckligt om hur mycket jag längtar till fredag och till julen. Så nu får det vara slut med det.
Det har snöat mycket idag, sjukt mycket ! Och jag gillar det, vääldigt halt på vägarna, men man får bara ta det försiktigt :)
Idag har jag o Elin tränat Ki Box, sjukligt jobbigt. Sjukt underbart! Vi ska försöka fortsätta gå på de passen. Jag har så ont i mina armar och darrade så mycket att jag inte kunde skriva dagbok. Jag har också syra i armen nu så måste tyvärr sluta.
Imorgon blir det Junibacken! Natti :)


Kommentarer
Mamma

Ja tänk äntligen fåt du gå på Junibacken som du har längtat, puss på dej

2010-11-24 @ 09:15:48
Anonym

Ja tänk äntligen fåt du gå på Junibacken som du har längtat, puss på dej

2010-11-24 @ 09:16:32
Josefine

Ja, efter så mycket tjat !

2010-11-24 @ 15:52:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0