Josefine tycker om...

Vädret idag ! Pudrig snö och sol. Underbart !
Hugo, han har blivit så gosig på sista tiden. Han tycker om att kramas och pussas och det är lovely! (Är dock glad att jag slipper ta honom på morgonen när han vaknar, halv sex!)
Dennis.
Peelingen mamma skickade upp till mig. I like, much !
Att om tre veckor ligger jag i min egen säng i Skåneland !
Att mamma har julpyntat mitt rum.
Försvarets hudsalva/Tass-salva (samma sak uppenbarligen)
Min nya TV
Att göra listor, tydligen
Saffran (<3)
Mitt Ikea-familykort, scheise vad vuxen jag har blivit .
Att det är den 1a december imorrn ---> Chokladkalender !!!!
Att min lugg är så pass lång att jag kan ha den bak öronen. JAG ÄLSKAR DET !


Kommentarer
Frida

Hahah vad fan är det med alla och deras användning av tass-salvan :OxDxD Den är ju till djur. Jag har hört flera stycken som använder den nu och kände mig tvungen att kolla apotekets hemsida och där står att man ska ha den på deras tassar xD hahahah

2010-11-30 @ 23:47:01
Frida

Btw, längtar tills jag vaknar imorgon, kommer springa till chokladkalendern ;):P wiiiie. JUL!

2010-11-30 @ 23:48:37
Josefine

Det är exakt samma som försvarets ;) Vissa apotek får inte sälja försvarets, men de får sälja tassalvan ! Jag åt nyss av båda mina chokladkalendrar, finns inge godare choklad :D

2010-12-01 @ 07:24:01
Ida

Du glömde skriva brieost och bacon :O :D

2010-12-01 @ 22:10:55
Josefine

Oj, sorry ;)

2010-12-02 @ 06:43:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0