Jöback och Berg

Ja, igår var jag och Ida på inspelningen av Hellenius Hörna. Det var roligt och annorlunda. Innan gästerna kom skulle vi spela in applåder och skratt. Precis som om vi inte skulle tycka att det var kul sen liksom !? Men men. Peter Jöback var okej att lyssna på, han är snygg, men Carina Berg var roligare.

Det var iskallt igår och dum som jag var tog jag inte min dunjacka, så jag var allmänt frusen, hard life. Jag var hemma vid nio och då höll jag på att frysa ihjäl, så jag la mig under täcket och tittade på House.
Jag är väldigt trött på ganska mycket just nu, jag känner faktiskt att jag helst av allt skulle vara hemma ett tag. Saknar mamma, pappa och Fille och hemma. Som helgfrukostar till exempel. Men jag har väl haft det bra nu i en och en halv månad så jag får väl räkna med ett bakslag. Får försöka tänka positivt. I helgen ska jag träffa Dennis. På fredag, nästa vecka, fyller jag år. Då blir det förmodligen lite mat och sen utgång. Sen är det inte långt kvar till jul. Men det känns inte så positivt just nu. Att samarbeta här verkar inte längre fungera och jag kan inte påstå att jag känner mig uppskattad.


Jag har ont i ryggen varje dag när jag vaknar och jag har ingen aning om varför. Blir jobbigt att bädda sängar o städa när jag har ont i ryggen :( Ska i alla fall städa ovanvåningen nu så kanske jag hinner gå ner till mig lite och läsa innan jag hämtar Hugo. Har btw fått lampa på toan nu, men det var inte rätt element så elektrikern kunde inte installera det :( Nicht so gut.


Ha det bäst allihopa. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0