Aoch .

är beroende. Beroende av:
*Ramlösa
*Socker, i vissa perioder.
*Min nya, underbara handkräm (tack för tipset Ida)
*Att sova
*Min svinhårsborste
*Min nya ansiktsrengöring
*(Tydligen) av att få träningsvärk
*Pussar, tro det eller ej
*Ida
*Hugo
*Mor, far o bror (kan inte göra så mycket åt det dock)
* Pengar
Det finns också några saker jag är oberoende av:
*Städa (sjukligt tråkigt!)
*Att skriva dagbok, fy vad jobbigt det är !
*Snöslask i början av november
*Billarm på bilen som går igång när man står i ett parkeringshus där Allt låter 20 gånger starkare
*Att sakna någon
*Onödiga utgifter (vem är inte de!?)
Hoppas ni enjoy my new pics, summerar helgen lite.


Kommentarer
M

Ramlösa är nice!

2010-11-10 @ 19:09:11
Josefine

Underbart gott !

2010-11-10 @ 20:53:59
Gabriella

Haha, billarm, ja. Och fan vad man har lätt för att bli beroende av saker. Började tänka över vad jag själv är beroende av, shit...

Svinhårborste har jag inte använt sedan jag var typ 8 :O Oj, vad tiden går...

2010-11-10 @ 21:15:31
Josefine

Ja, det började fan tjuta idag igen! Den är faktiskt väldigt bra :) Borsten alltså.

2010-11-10 @ 21:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0