Äckel.

Ja, fyfan vad jag hatar fåglar. Jag fick idag bekräftat att de är små djävular. Kom till Junibacken idag. Utanför finns en barnvagnsparkering. Fågeljävlarnas tillhåll (ungefär som busstorget i Knislinge). De små äcklena var där och tog saker ur vagnarna och flög iväg med dem . Tog kex ur vagnarna och typ sket i åkpåsarna. Märker ni hur förbannad jag är på de små äcklena? Kan alla som HATAR fåglar stödja mig genom en kommentar? ;)

Men Junibacken var sjukt mydigt, och grymt uppskattat av Hugo. Han gillade att åka tåg, spårvagn, köttbullarna och Junibacken (och glassen förstås, Josefine är snäll).
Snart är det FREDAG !! Jag börjar få grym träningsvärk efter passet igår. Lovely.
Hoppas att allt är bra med er. Jag är lycklig över snön, ska ta ett kort imorrn och visa hur jäkla mycket snö vi har... Kommer förmodligen vara ännu mer imorrn ! Hoppas det håller i sig, det är mysigt :)

PUSS

Ärtsoppa med Johnny's senap är förresten sjukt underskattat!


Kommentarer
Elin kusin ;)

2010-11-24 @ 21:20:13
Ida

Duvor är värst!

2010-11-24 @ 22:41:30
Frida

Alooo :D Låter som att du har det kul där uppe, minus fåglarna då såklart. Själv så gillar jag fåglar för de äter kryp, och spindlar är ett jävla kryp! Anyhow, vi har också snö ^^ Så det så :D Så jävla mysigt faktiskt.

2010-11-25 @ 05:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0