Tygbadmössan.

Imorrn så jäklar :) Känns som att jag kan däcka vilken minut som helst, och det gör inget. För allt är packat ;D Har lite ångest över att man inte får raka sig i duscharna xD Men de löser vi ;) Har kameran plus en del extrabatterier, Måste få ett kort på Alla snyggingar! Jag känner att det kommer bli överdosering av dessa söta ojkar denna helgen , och jag kan nästan garantera att jag kommer ha abstinens på måndag. Som jag förhoppningsvis då kan bota med mina nytagna Foto!

För övrigt ska jag ju också simma, inte bara checka in nice guys! Det blir inte så jättemycket jag ska simma, vilket är skönt. Men jag älskar hela Bilka-grejen... Maten, människorna, stämningen och ja.. Killarna :) Hoppas verkligen jag inte har glömt något nu, bettskenan och SS Delfinbaddräkten (som fortfarande är blöt efter dagens pass) ska ner imorrn. Dessutom ska Veckorevyn och godiset också få plats någonstans (A)

Önska mig lycka till ;) Vi hörs efter helgen!

Puss och kraaam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0