TYGBADMÖSSAN!

Åh herregud, vilken helg :) Den har varit helt jäkla underbar, fantastisk, otrolig, fenomenal, lysande! För att sammanfatta den:

-Nellie, den levande legenden, finns det någon som inte älskar henne? <3
-Walkie Talkies för livet, det är grymt roligt att prata i Walkie Talkie, speciellt om man är flummig och klockan är sent ;)
-Vår fina picknick utanför stället vi stannade (Vid Stora Belt), jag, Frida och Fille.
-Våra underbara samtal i bussen om; Gaser, pojkar och skydd+vår J*vla CD.
-Schwömmestadion, insimmet första kvällen---> Mitt första möte med TYGIS ;)
-Baguetterna!!!!! (Som vissa fick värma längre än andra!)
-De "fräscha" toaletterna.
-Fisken, remouladsåsen, pastan, saften, kycklingen, fläskasvålarna, kasslern, frukosten (you name it!)
-Finalerna!
-TYGIS/CHRISTOPHER (A) GRAHLMANN, JON RUD/OSRINGARNA, TRÄNARPATRICK, INSEKTEN, FALKENBERGS"HUNKEN" (för att bara nämna några!)
-Byte av badmössor, ESV Frankfurt<3
-Mc'Donals!
-Mannen med bilen!
-Ett skepp kommer lastat.

Jag må ha glömt något, men för guds skull, påminn mig då ;)

Förövrigt har jag blivit blond, och lycklig över vädret!


Kommentarer
Nellie

hahahh, insekten du menar väl myran:D

2010-05-18 @ 21:31:52
Josefine

Men alla måste ju få ett smeknamn så de inte fattar att det är dem vi pratar om xD ;)

2010-05-18 @ 21:36:35
Juliaa

Åh! Underbart! :D

2010-05-19 @ 08:06:06
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0