Strupen mot halsen.

Ja, skulle helt enkelt säga kniven mot strupen, men blev lite galet!

Jag tänkte skriva ett kort gulligt inlägg men kom på tusen saker att skriva, men jag somnar snart så jag skriver nog inte alla tusen :) Dagen har varit bra, jag har jobbat på skolan i eftermiddags (CASH!). Jag har också tränat spinning, vilket var det jobbigaste spinningpasset som jag någonsin varit på. Jag har dessutom märkt att varken kokos eller inlagt är inlagt på min mobil :@ Dagens i-landsproblem.

Dessutom hänger jag ut Micke här bara för att han är lite småelak hela tiden :) Jöns :)

Godnatt på er, nu ska jag stänga av datorn för det är sen natt ;)

P.S Det finns nya chokladsorter, som jag ska prova i helgen ;) Chokladrullar med KOKOS, Kexchoklad med hallon och Polly med sommarbär! I love them all ;) D.S (känns som att jag är 86 år och skrev P.S i ett brev till min brevvän, som dessutom är en man som gillar mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader!)


Kommentarer
Ida

Det finns även mjölkchocklad med polkagrisar.

2010-05-05 @ 22:49:59
Frida

Varken kokos eller inlagt är inlagt på mobilen? Fattade inte xD Har du smakat den där kexchokladen med hallon? Låter ju inte gott men jag kan ha fel :P

2010-05-06 @ 00:36:19
Josefine

Jag vet Ida, den är jättegod ;D Alltså ordet inlagt fanns inte inlagt på min mobil ;) Nej jag har inte smakat kexchokladen, har inte ens sett den. Det var mamma som sa det ;)

2010-05-06 @ 08:40:29
Frida

AAh okej xD Haha då fattar jag. Oki, jag måste nog fan smaka den asså.. Den kan ju va jättegod eller inte alls god, det är en risk man får ta :P Dramatiskt va?

2010-05-06 @ 15:11:02
Josefine

Mycket!

2010-05-06 @ 17:04:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0