Slumpmässigt.

Ja, helgen har varit händelserik och fylld med hunkar ;) Jag och Ida var i Falkenberg (Varberg?) fredag till lördag. Vi cyklade på för små cyklar, åt tacos och snackade till två på natten. Vi var på Ullared, Ida fastnade i en ställning (sån som de kör runt med på GeKås med överblivna kläder) och gav mig värsta Elefantblicken! Vi hann också samla på oss citat ;) Jag delar med mig av tre ;)
1. "Jag kan ju inte ha fel på mina doppade bönor!?"
2. "Han var ju inte så jävla ful. "
3. "Han var inte det sämsta jag har vilat ögonen på"

De andra är lite för sjuk humor för att det ska få stå här xD Jag fyndade en del på GeKås :) Som alltid. Bland annat ett par byxor, jeans, som jag hade tänkt klippa av till långa shorts. Men mamma stoppar mig, säger att jag absolut inte får!

Igår var det 20-årsfest för Josefin, och Emma. Först var vi hemma hos Josefin, satt och snackade mycket med Frida och Cecilia, och sjukt sociale Riffe. Fan vad grymt om man hade kunnat vara en tiondel så social som honom. Haha :) Gillaknapp på det ;) Vi åkte sen in till Bånken (xD! Där hade en OGillaknapp passat bra!). Vi såg en massa trevligt folk och stötte på Dionis :) Ibland saknar man verkligen skolan och delar av klassen! Det var i alla fall sjukt kul att träffa honom. Sen tog jag och Cecilia, varsin, nattbuss hem!

Idag fick jag verkligen ingen sovmorgon, skulle vara i simhallen tidigt för att prata om sommarsimskolan, som jag ska hålla i ! (Sommarjobb, yeah!) Och sen hade jag träning med mina egna "barn", nästan utan röst! Jag älskar vädret (om det bara hade kunnat sluta blåsa!) och jag ser redan fram emot nästa helg för då blir det förmodligen Sex and The City 2, med Cecilia och förhoppningsvis (håller alla tummar) Frida!

Detta blev mycket längre än vad jag trodde att det skulle bli, duktigt Josefine! Nu komemr jag snart däcka eftersom jag bara sov fem timmar i natt. Och imorrn måste jag vara Focused (stay focused) för då ska jag nog besiktiga (stavas det så?) husvagnen.
Natti :)  


Kommentarer
Cecilia

FOCUS! Armani-parfymen i våra <3

2010-05-24 @ 18:07:43
Josefine

Ajjemen!

2010-05-24 @ 20:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0