Godkväll.

Har nyss kommit hem frå en träning med Ida. Är oväntat slut i musklerna och det känns bra! Det är så skönt att verkligen känna att man har jobbat (A) Bilka närmar ju sig med stormsteg så nu gäller det att komma i form ;) Tygbadmössan<3(?)

Helgen har varit trevlig. Tradionellt valborgsfirande, med fackeltåg och chokladhjul, på åkebacke med Delfin. Jag älskar Elinas underbara röst! Kärlek till dig :) <3

I lördags var jag och Cecilia, och även Josefin en stund, hemma hos Frida. Vi grillade korv, blev antastade av barn och nu vet alla på Näsby om att vi faktiskt åt korv som var gjord av griskött. OMG!

Idag bev jag grovt irriterad eftersom jag trodde att jag skulle jobba, halv sju dessutom (!!), men det var inte förrän nästa måndag. Så jag fick snällt gå till Lt och, återigen, bli hånad av mina kollegor ;) Det är det som allt går ut på. Jag blev idag kallad Apkadaver, tack ;D. Som sagt så har jag precis tränat och nu ska jag sitta en stund här innan jag går och lägger mig. Med tanke på att jag vaknade halv sex idag så blir det ju nästan sovmorgon imorrn! Jag får ju sova till strax efter sex ;D

Hoppas att allt är bra med er där ute, och att ni hittar tillbaka hit efter pollenkoman ;) Puss och kram, nu ska jag äta banan (NOT!). Min humor är låg.



Har jag haft detta klippet innan? Ja, jag älskar det i alla fall xD



Kommentarer
Frida

För att häva din depression över att du inte fick några kommentarer så passar jag på att säga att ungarna här i näsby är crazy!

2010-05-04 @ 20:14:04
Jöns

hahaha tur att man är snäll så man inte blir ut hängd här =)

2010-05-04 @ 21:35:16
Josefine

Ja, det är sant Frida! Jöns? Ehm..

2010-05-04 @ 21:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0