Vår känsla.

Haha gillar ni min särskrivning? Den är till för att provosera! Jag är inte så efterbliven :) Hoppas bara ni läser detta och inte bara läser överskriften och tror att jag verkligen är helt retarded... Mm ;)

Jag säger bara Malmö stad. Helgen har varit spännande med inslag av parkeringshus, thairestauranger (stavas det så!?), China Box och Skogsfrukt. Bion var riktigt bra, alltså Valentine's day, och jag tycker att helgen varit bra. Förutom, som alltid nästan, jag har sovit lite för lite. Känner att jag måste vara utvilad i veckorna annars blir jag på pisshumör. Så nu ska jag snart gå och sova, behöver dock varva ner lite efter tränarmötet, det är faktiskt roligare än vad det låter!

Imorgon återvänder jag till dagis och väntar på ett viktigt telefonsamtal. Hoppas jag får jobba lite nästa vecka med, behöver pengar. Ser förresten verkligen fram emot Sthlm nu! Pumpen är rolig och jag saknar Ida!

Puss och Natti, natti.


Kommentarer
Cecilia

Jag gillar inte din särskriving :@ ;) Känner igen det där om att man måste sova på helgen för att orka i veckorna... Fast jag somnar ändå tidigt i veckorna xD

2010-03-08 @ 17:27:26
Josefine

Jag hade också kunnat somna tidigt, men jag vill inte xD

2010-03-08 @ 21:02:15
Cecilia

Jag har inte så mycket att välja på, jag bara somnar xD

2010-03-08 @ 21:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0